به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما:برنامه «گستره شریعت» پس از یک وقفه نوروزی از پنجشنبه ۳۰ فروردین به صورت هفتگی پخش آن زا سر گرفته می شود.
بنابراین گزارش در اولین قسمت از برنامه «گستره شریعت» در سال جدید دکتر قاسم پورحسن مجری برنامه، در دو قسمت در خصوص «دین و روشنفکری» با آقایان صادق زیباکلام، محمدامین قانعی راد و موسی نجفی به بحث و تبادل نظر می پردازد.


تاریخ روشنفکری در ایران،گونه شناسی روشنفکران، روشنفکران و علماء ، روشنفکری یا نواندیشی، آینده روشنفکری در ایران از جمله محورهایی است که در این برنامه مورد بررسی قرار می گیرد.
برنامه «گستره شریعت» در ۵۲ قسمت ۶۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی دکتر پرویز فارسیجانی و با اجرای دکتر قاسم پورحسن در گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما تولید شده است.این برنامه به صورت هفتگی پنجشنبه ها ساعت ۱۹ پخش و جمعه ها ساعت ۱۵ بازپخش می شود

 
موضوع: دین و روشنفکری(۱) : اساتید: دکتر زیباکلام، دکتر نجفی، دکتر قانعی راد
 
 
 

دانلود

۲ دیدگاه برای “گستره شریعت قسمت بیست و دوم”

  • مسعود گفت:

    با سلام
    مطالب بسیار آموزنده ای ارایه فرمودید. من دانشجوی دکتری مهندسی هستم و سوالاتی داشتم. می خواستم بدانم چگونه می توانم با آقای دکتر پور حسن تماس بگیرم. ممنون از شما.

  • محمد گفت:

    سلام جناب دکتر پورقاسم
    بنده دانشیار یکی از دانشگاه‌ها هستم. یک هفته صبر میکنم تا برنامه شما را ببینم. اما واقعا این برنامه با توجه به همه زحمات شما عزیزان، فرصت سوزی میکند. این همه موضوعات مهم و عالی که انتخاب میشوند ولی بحثها به جای توجه به مسائل مورد نظر جامعه به تعاریف و فلسفیدنی میپردازد که به درد هیچکس نمیخورد.
    با سپاس مجدد